Huomenta! Nyt on sitte pudotettu painoa 50 kiloa, ihanaa :). Tässä odottelen että töihin päsisin lähtemään, olin eilen iltavuorossa ja tänään aamuun niin sehän sitte sekotti minun yöunet ja olen herännyt jo kolmen jälkeen, eli neljän tunnin yöunilla pakko jaksaa aamuvuoro huuuuiiii....Vuorotyö selvästikki sekottaa nyt minun treenausrytmiä, koska ei sitä yövuorojen välissä voi kauheasti lähteä treenaamaan, koska ei se kehitä jos on väsyksissä. Pyrin kuitenki ilta- ja aamuvuorojen sekä vapaitten aikana ottamaan treenaukset kiinni. Juoksulenkkarit on edelleenki kaupan hyllyllä, mutta olen alkanut kulkemaan pyörällä töihin (matkaa 1,5km heh :)). Eilen töissä tuli kolmannen kerran se tunne että verensokerit laskee liian matalalle, lievä kylmähiki pukkas pääle ja heikotus ja vapina tuli, mutta äkkiä vaan luukusta sissään jotaki niin olo korjaantu tosi nopsaan...oliskohan lievää dumpigkia...en tiiä. Kerran on tosiaan kotona tullu aijemmin ja kerran yötyövuorossa. Olen aina ollu herkkä reagoimaan matalaan verensokeriin, niin ei ihme että nytki siihen reagoin herkästi. Sokereissahan mulla ei kuitenkaan ole koskaan ollu häikkää, non ollu aina ihanteelliset. 

Meille on tulossa uus perheenjäsen lauantaina, saama Suomenlapinkoira Lumin kotia sillon, ihanaa <3!!! Ootan jo innolla, että pääsen kouluttamaan sitä...saatika ne pitkät kävely lenkit säässä kuin säässä ;). Voi syksyllä ottaa marjamettällekkin mukhan mörönsyötiksi :). Isot pojat ei näytä hyppivän katossa koirantulon vuoksi, mutta ei vastaankaan ole. Nuorin poika on tosi innoissaan ja meijän nuorimmainen oottaa pelon sekavin tuntein :). Nyt taijan alkaa valmistautumaan "pirteänä" töihin. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille <3!!!

.