Tänään käytiin taas vesijuoksemassa ja sen jälkeen mulla oli ravitsemusterapeutille aika. Ravitsemusterapeutti kehui kovasti kuinka hienosti olin ENEDillä ollut. Hän sanoi myös, että ei ENED onnistu kaikilla, koska se vaatii kuitenkin aika paljon motivaatiota ja itsekuria. Siinä sitä huomasi kuinka hienosti olin pärjännyt. Sanoinkin ravitsemusterapeutille että tämä on psykologinen juttu, kun saa itselle sellaisen älyttömän tsempin pääle niin kyllä tämä onnistuu. Entisen viholliseni, puntarin kanssa otettiin kontaktia ja painonpudotusta oli tähän mennessä 16,3kg!!! Huh, huh, ravitsemusterapeutti hämmentyi täysin minun painon pudotuksesta, jess olen kyllä niin tyytyväinen. En olisi uskonut että näin hyvän pudotuksen saan ennen leikkausta smiley. ENEDiä jatkan vielä tämän viikon ja sitten maanantaina alkaa siirtyminen kevyeen ruokavalioon....IHANAAA mie saan syyä puuroa ja ruisleipää!!!! Mies aiko savustaa mulle muikkuja viiikonloppuna ko mulla jäi välistä ne sillon mökkireissulla...on mulla ihana mies heart. Leikkaus alkaa jännittämään tosissaan, onneksi mulla on niin ihana rakas ystävä heart, joka lähtee minua viemään Oyssiin ja odottelee Oulussa pari päivää että pääsen kotiin. Onneksi on tälläinen ystävä!