Tänään kävin taas vesijuoksemassa tunnin, on se mukavaa. Ensviikolla taas uudestaan smiley. Kävin samalla ostamassa perheelle ruokaa, ostin viikon ruuat kerralla. Samalla tietenkin ostin lapsille karkkipäivän karkit ja huomasin että oli tullu ihania Pätkis boxeja devil minua kiusaamaan. Ostipa sitte pirruuttani yhen Pätkis boxin lapsille, mie en sorru vaikka puukko olis kurkulla! Itellekki kävin ostamassa Nutriletin kasviskeittoa ja suklaapirtelöä sekä Naturdietin ananaspirtelöä, mustikkasmoothie alkaa tök, tök, tökkimän. Kahden viikon päästä perjantaina saan aloittaa taas ruuan syömisen...kevyesti. Se mulla vähän jänskättääki, että miten se menee. Pystynkö hallitsemaan ja hillitsemään syömistä vai syönkö esimerkiksi sitä jälkiuuniruisleipää 5 yhden sijasta blush. No, sunnuntain jälkeen en joka tapauksessa voi paljoa syödä, koska sitte maanantain on se itse leikkaus. Eilen mulla tuli ekaa kertaa pitkään aikaan oikein pakokauhu ko ajattelin leikkauksen lopullisuutta, mutta äkkiä se meni ohi. Tätähän mie olen halunnu jo 2,5 vuotta ja se on ihan luonnollista että pikkunen pakokauhu iskee kun leikkaukseen on enään reilu 2 viikkoa. 

Sen olen huomannu, kun käsillä on tekemistä on helpompi laihduttaa. Olenki kutonut vaikka kuinka monet villasukat, pipot ja kaluatuubit smiley. Joulumyyjäisiin ajattelin kutoa, mutta eihän sittä mitään tule, kun heti annan ne jollekkin. Sunnuntaina ajattelin siivotaja laittaa jouluverhot ja -valot, kohtahan se joulu jo on. Sunnuntain pitäisi pyhittää lepopäivää, mutta en ehdi huomenna lauantaina siivoamaan kun on muuta menoa. Hyvää viikonloppua kaikille lukijoille smiley!