Heippa kaikille! Nyt on kyllä käyny vähän köpelösti tämän blogin kirjottamisen kans, en meinaa keretä kitjoittaa ja ehkä tämän blogin kirjoittamisen parhain tarve on hiipunut. Olen palannut työelämään ja vuorotyöläisenä perheellisenä ja kovasti treenavana en taho ehtiä ennää keskittymään blogin kirjoittamiseen. Niin ja onhan se niinkin, että kun ei oikeastaan ole mikään muuttunut miksikään niin tuntuu ettei riitä kirjottamiseen aiheita. Täytin tässä maaliskuussa pyöreitä ja sain lahjaksi inter sporttiin lahjakortin, olen päättäny ostaa kunnon juoksukengät, saa nhä miten mulle sitten käy, kestääkö polvi vai ei. Painoa on nyt pudonnut kaikenkaikkiaan 48,3kg...on se mahoton määrä, tuli aivan itku yks päivä ko tajusin kuinka paljon minusta on lähteny ja kuinka ihmeesä mie niin isoksi itteni paisutin! No, niin vain on päässy käymään ja nyt ollaan tässä pisteessä menossa hyvää vauhtia normaaliin painoon :). Minun yksi lapsista (10v.) sanoi ettei muista minkälainen olen ennen ollut, kysyin haluaako hän nähä kuvia niin halusi ja kun näki minusta kuvan isoimmillani niintuumas silmät pyöreänä että OHO ja katto kuvvaa ja minua ja taas kuvvaa :). En ole missään vaiheessa nostanut numeroa lasteni kuullen minun laihdutuksestani ja aina olen pyrkinyt perustelemaan laihtumistani ja sen tuomia etuja terveyssyillä, etteivät he vain saa vääränlaista kuvaa miksi mie laihdutan. 

 

On ollut ihanaa viettää lasten kanssa aikaa ulkona laskien mäkiä, ennen en ole jaksanu ajatellakkaan mäen ylösnousua, nyt nousen innolla mäen ylös ja lasken alas :D. Salitreenauskin on tuottanut tulosta, painoja on saanu lisätä ja muutenkin on tullu lisättyä erilaisia sarjoja erilihasryhmiin. Kaikinpuolin elämä on mallillaan ja nautin elämästäni täysin rinnoin. Ihanaa on tämä kevätaika ja ihana ko kesäki on ihan kohta käsillä. Koitan vielä päivitellä tätä blogia miten mulla juoksutreenit sujuu ja mitä kontrolleissa on sanottu, lukee kuka lukee tai sitte ei lue kukhan, mutta eihän sekhän mithän haittaa :). Hyvää kevättä kaikille!