Jee, mie olen nyt tehny ennätykseni painon pudotuksessa. Olen aijemmin pudottanut enimmillän 13kg ja tänä aamuna (minun virallisena punnituspäivänä) pudotusta näytti 14,8kg. Olen niin onnelinen ja tyytyväinen, en olis uskonu että tämmöistä vauhtia minusta läski lähtee laugh. ENEDiä on jäljellä tämä päivä mukaan lukien 11 päivää. Hyvässä lykyssä voi 20kg olla lähellä...on tämä hurjaa! Minusta tuntuu että kasvoistaki on lähteny molemmista poskista se kilo wink. Yks päivä kerroin velipojalle, kuinka omituiselta tuntuu ko tunnen leukaluut, no sitä sitte naurettiin yhessä jonkin aikaa cheeky. Sen olen huomannu, ettei tällä energia määrällä mitä ENEDin aikana saa, jaksa juuri raskaampaa tehä, meinaa voimat hiipua jos oikein riuhtoo. Eilen aamupäviä oli vähän vaikea, koska aamupala venyi liian pitkäksi niin tuntu että heikko olo jatkui ja jatkui, mutta kyllä se iltapäivällä helpotti ja illan olikin ihan hyvä olo. Eilen vaihdoin jouluverhoja ja laitoin joulutähdet ikkunoihin...ihanaa heart

Ainoa oikeasti varjopuoli tässä ENEDissä on että pukamat vaivaa...auts! Olenkin lisännyt kasvisten syöntiä päivässä, jotta saisin     riitävästi kuituja. Kirsikkatomaatteja olen syöny tosi paljon, ne on niin hyviä...aivan ko karkkeja. Nyt minusa tuntuu että olen tajunnut sen että minun ei tarvi herkutella, jos lapset herkuttelee. Voin aivan hyvin olla ilman herkkuja, joku mulla on nyt loksahtanu paikoilleen...liekkö se tipahtanu ruuvi vai mikä lie wink.