Soitin OYSin jonohoitajalle, että koskahan se minun leikkausaika mahollisesti olis??? Jonohoitaja sanoikin olevansa juuri antamassa leikkausaikoja ja niinpä hän ehdottikin minulle ensimmäistä vapaata aikaa joka oli 19.11.2012 klo 13.00. Hetken mietittyäni hyväksyin ajan ja sanoin ottavani sen, vaikka sairaanhoitaja ehdotti että miettisin rauhassa ja ilmoittaisin sitten iltapäivällä. IHANAAAA, mulla on leikkausaika, on mitä oottaa ja tietää koska saan lopettaa pusseilut. Pusseilut lopetan torstaina 15.11 ja perjantaina 16.11 lähtien alan syömään kevyesti leikkaukseen asti. Ostan kyllä heti jälkiuunileipää...nam heart.

Ulkona on kyllä ihana ilma, aurinko paistaa ja lumi on maassa. Ens talvena saanki ostaa uuden toppapuvun, koska nykynen käy isoksi. Itseluottamus on  kohillaan, eikö wink. Olen sen huomannu, ettei täsä laijisa pärjää jos ei luota tekemiseensä ja itseensä...nyt onnistun ihan varmasti! Niin ja se toppapuku tulee olemaan semmonen mistä oikiasti tykkään, eikä vain semmonen mikä mahtuu päälle. 

Eilen oli vaalivalvojaiset ja siellä tarjottiin karjalanpiirakoita, nakkeja ja perunasalaattia, en syöny vaan kudoin sukkaa minä otin mukaan vaalivalvojaisiin smiley. Se on hyvä olla käsille jotakin tekemistä niin ei tule kaipuuta syömiseenkään niin helposti. Niin vaaleissa kävi hyvin, minun ehdokas tuli valituksi valtuustoon. Eilen oli kaikenkaikkiaan hyvä päivä.