Heippa taas smiley! Nyt on saatu kuntoilukin käynnistettyä. Kuntosalilla kävin aamusta ja illalla kävin 3,5km kävelylenkillä. Ihanalta tuntui. Venyttelyn suhteen olen ihan surkea, en meinaa viitsiä venytellä itse ja omille jalkapalloa pelaaville pojille tolkutan venyttelyn tärkeydestä blush. Huomenna onkin vesijuoksua tiedossa, voi tätä liikunnan riemua! Olen aina tykännyt liikkumisesta, välillä vain kilot ovat jarruttaneet liikkumista ja niiden tuomat kolotukset. Käin tänään myös kampaajalla, oli ihana saaha tukka kuntoon. Väriähän se vielä huutaa, mutta eiköhän sen saa tässä joku päivä laitettua päähän. 

Minua palelee, minua palelee melkein jatkuvasti. Yksikin ilta nukuin fleesetakki ja väläkkärit päällä ja olihan mulla vielä villasukat ja fleesepeitto ja oikeia peitto niin mies sanoi että "laita nyt vielä pipoki päähän" laugh, mutta joku tolkkuhan se täytyy täsäki asiassa olla! Vaikka kävisin saunassa niin palelu jatkuu saunan jälkeen, ei ihan heti mutta noin puolen tunnin kuluttua. Tuntuu niin hassulta kun mie en ole tottunu palelemaan, mulla on ollu aina ennen lämmin/kuuma. No mutta ei tämä nyt sentään maata kaada, laittaa lisää vaatetta niin paljon ettei enään palele...sillähän siittä pääsee smiley. Aamulla oli jälleen punnituspäivä ja nyt painoa on pudonnut 32,9kg. Nyt alkaa tuntumaan olotilassa ne pudotetut kilot, kävely on huomattavasti kevyempää ja liikkuminen yleensäkin...paitsi huomenaamulla voisin kuvitella jalkojen olevan ihan jumissa tämän päiväisestä kuntoilusta devil. No mie olenki aina ollu semmosta tyyppiä joka oppii asiat kantapään kautta, niin son näköjään tämä venyttelykin opittava cheeky.