Eilen yritin päivittää blogia, mutta täällä tökki jokin niin se ei onnistunut. Nyt on neljä viikkoa leikkauksesta ja loput tikit vedin itse pois. Ihanaa kun pääsee vesijuosemaan, kun haavat on parantuneet kunnolla. Palan tunnetta ei ole enään ollut kurkulla, mitä viikolla 2-3 oli. Massu on alkanut vetämään kunnolla nyt, vatsakin toimii säännöllisesti mutta harvemmin kuin ennen. Lenkkeilyt on nyt jäänyt vähemmälle joulukiireitten vuoksi. Niin tai lenkkeilyn sijaan olen tehnyt kotitöitä, laukkonut kaupoilla jne... Kyllä kunnon kauppa maratooni kaupungissa vastaa pitkää lenkkiä minun mielestä smiley

Eilen minulla kontrolloitiin pyynnöstäni nestetasapaino arvot, kolesteroli arvot ja kilpirauhas arvot. Kalium oli melko matalalla ja siihen aloitettiinkin lääkitys. Kolesteroli oli myös laskenu niin matalalle, ettei se ole ikinä ollut niin matalalla. Onhan mulla toki lääkitys, mitä en ole kylläkään juurikaan syönyt...hyi, hyi minua blush. No eipä tarvi ennään syödä, kun olivat niin hurjasti laskeneet (ennen oli yli 8 ja nyt oli yli 3 yes) Voi tätä riemun tunnetta ko saa "nakella matkan varrelle" lääkkeitä joita ei enään tarvitse laugh! Eilen oli punnituspäivä ja vaaka näytti pudotusta yhteensä 28,6kg eli leikkauksesta on lähtenyt 9,4kg. Yksi päivä tuumasin että painonpudotus urakka on vasta alkutekijöissä, kunnes tajusin että painoahan on lähtenyt jo melkein 30kg että eiköhän se alkuvaihe ole jo ohitettu laugh. Eipä tässä taas kummempia, IHANAA JOULUN DODTUSTA KAIKILLE JA NAUTTIKAA JOULUHERKUISTA JOULUNA..NIIN AIJON MINÄKIN TEHDÄ heart