Aika rientää vauhdilla, kun leikkauksestakin on jo kaksi kuukautta aikaa. Kiitos kommenteista ja viimeisin kommentti koski laihdutusryhmän vetämistä, se olisi minun haave tulevaisuudessa, että saisin alkaa vetämään laihdutusryhmää tai paremmin sanottuna painonhallinta ryhmää smiley. Mulla on jo selkeä visio asiasta, mutta ajankohta ja käytännön asiat ovat vielä täysin auki. Se, että jos mie pystyn saamaan jollekkin ihmiselle kipinän aloittamaan oman laihdutusmatkansa niin on tosi hieno juttu. Ja ne jotka eivät saa kipinää niin ei hätää, mullaki oli sytytyslanka kastunu monta, monta monta vuotta. Ajattelin etten ikinä saa laihdutettua, en ikinä...mutta nyt on tullut se hetki jolloin olen valmis laihtumaan smiley. Jotkut ihmiset saattavat ajatella, että olen valinnut oikotien onneen ja jotku ihmiset ovat kauhistuneet miten olen uskaltanut ryhtyä niin radikaaliin hommaan ja osa ovat aidosti iloisia minun puolesta. Ajattelijoita on laidasta laitaan niinkun meitä ihmisiä nyt pakkaa olemaan. Kommentteja on myös tullut monen suuntaisia ja sitten on niitä ihmisiä, jotka eivät kommentoi mitään. Jotku taivastelee pudotettua painon määrää ja jotkut tykkää dissata ja ajattelevat pudottavansa minut pilvilinnoista maantasalle. Mulle passaa kaikki, olen niin vahvoilla, ettei kukaan minua pysty murtamaan tässä asiassa smiley, pääasia että tiedän itse kuka olen ja mihin olen menossa wink (sekin vaatii kyllä sitä että kilpirauhas arvot ovat kohdallaan eikä vajaatoiminnalla laugh). Ymärrän myös sen, että joitakin saattaa suunnattomati ärsyttää tämä minun muuttunut olemus. Olen niin virtaa täynnä nykyään ja pää pilvissä pörrääjä, mutta suon sen itselleni, koska olen vain niin onnellinen omasta jaksamisestani cheeky. Pikku tiedotus tähän lopuksi, vuodatus blogit menee kiinni joksikin aikaa teknillisistä syistä, mutta palaan asiaan heti kun mahdollista. Mukavaa viikkoa kaikille smiley!!!