Olen ollut nettipimennossa muutaman päivän. Arki on lähteny sujumaan hyvin uuden massun kanssa. Massu on nyt entisen tuntuinen, ei enää ylimääräisiä ilmoja ole. Olen ulkoillut päivittäin, kävelyllä käynyt aina vain pitemmän matkan.  Syömiset ja juomiset sujuu hyvin ja päivä päivältä paremmin. Ainoa asia mikä ärsyttää on, että lääkkeet täytyy jauhaa...yäk sitä verenpaineläääkkeitten makua! Pakko hehkuttaa, olen saanut jättää yhden verenpainelääkkeen jo kokonaan pois ja mahansuojalääkettä en ole tarvinnut leikkauksen jälkeen...ko ei ole mahhaa mitä suojata, heh. Kerrompa vähän minun ruokarytmistä ja siitä mitä syön.
Klo 7 aamupala 1dl velliä johon laitan 3tl margariinia (joskus voita, mutta vain yhden tl)
klo 8-9 juon vettä minkä kerkeän ehkä n. 1,5dl ja piimää 1dl
klo 10 välipala jugurttia tai rahkaa tai hevishot 1-1,2dl
klo 11-12 juon taas vettä minkä kerkeän ja ehkä piimää 1dl
klo 13 sosekeittoa 1-1,3dl johon öljyä 3 tl
klo 14-15 juon taas vettä, ehkä kahvia 1dl, ja piimää 1dl
klo 16 pro feel rahkaa 1-1,3dl
klo 17-18 juon vettä
klo 19 sosekeittoa 1-1,3dl 3tl margariinia sekaan
klo 21-21 vettä, vettä...ja sitä piimää 1dl
klo 22 jugurttia tai rahkaa 1-1,3dl
sitte vielä vettä myöhemmin jos olen vielä hereillä cheeky.


Kuten näette, minun elämä koostuu nyt aikalailla syömisestä ja juomisesta ja kellonajasta smiley. Mutta kannattaa, kannattaa ko käväsee vaakala mutkan niin voi tosiaanki todeta, että kaikki tämä on tosi kannattavaa yes.